من زیباترین شعرعشق را از چشمان تو می خوانم آمدنت بهانه ای شد برای اینکه

مروارید های کوچک اشکم را چون دسته گلی برای تو بریزم و نامت را در غزل های

 سبزم جاری کنم ای زیباترین شعر عشق باآمدنت بهار می روید و فصل زیبای گل به

 شکوه عظمتت سجده می کند.

عشق

میدونی یه چیزی همیشه برام سوال بوده

اینکه چرا هر کی عاشق میشه غمگین میشه؟تو کدوم آیه قرآن اومده که عاشق باید غصه بخوره؟

چرا عاشق از عشق استفاده مثبت نمی بره؟

چرا از عشقش انرژی و انگیزه نمی گیره که به موفقیت برسه؟

چرا وقتی یاد معشوقش میفته بجای اینکه از داشتنش شاد بشه و خنده رو لباش بشینه .میره یه

 گوشه میشینه بغض می کنه گریه می کنه

بهم میگن از ترس نرسیدن به وصاله ...  یعنی تو واقعا نتیجه عشقتو توی وصال می بینی؟

یعنی عاشق حتما باید به معشوق وصل بشه و اگر نشد دیگه عاشق نیست؟

 


 

                                                 حافظ

هزار شکر که دیدم به کام خویشت باز                                         

ز روی صدق و صفا گشته با دلم دمساز

روندگان طریقت ره بلا سپرند                                                 

رفیق عشق چه غم دارد از نشیب و فراز

غم حبیب نهان به ز گفتگوی رقیب                                             

که نیست سینه ارباب کینه محرم راز

اگر چه حسن تو از عشق غیرمستغنیست                                      

من آن نیم که از این عشق بازی آیم باز

چه گویمت که ز سوز درون چه می بینم                                      

ز اشک پرس حکایت که من نیم غماز

بدین سپاس که مجلس منور است به دوست                                

گرت چو شمع جفایی رسد بسوز و بساز

غرض کرشمه حسن استورنه حاجت نیست                                   

جمال دولت محمود را به زلف ایاز

غزلسرایی ناهید صرفه ای نبود

 در آن مقام که حافظ بر آورد آواز